Zoooooooooo, ook weer thuis!
Was bijzonder aangenaam.
Het weer dacht roet in het eten te gooien, maar helaas! (ik moet toch eens stoppen met die regendansjes)
Na een korte break in de auto dacht iedereen weer naar buiten te kunnen, alleen werd dit op een gegeven moment de meeste mensen te gortig, waardoor we besloten naar de Mac te gaan in Woerden.
Alleen moet dat sjaggo kutwijf bij de Mac zich eens behoorlijk vol laten blaffen.
Gadverdamme, wat een kapsoneshoer! Teringteef, ik hoop dat je dit leest: Je ziet er niet uit en waarschijnlijk zat je tampon scheef in je eierstok gepropt. Klantvriendelijk zijn, KUT!
Maar ach, wat hadden we een lol toen er een Passat met geïmproviseerde airride erbij wilde horen.
Die twee jongedames zagen mijn aantrekkelijke uiterlijke kenmerken waarschijnlijk op zeer grote afstand waardoor ze dusdanig afgeleid waren dat ze over een steen heenreden (zo'n gemene op de punt van de bocht) en hun rechter voorwiel aan flarden reden.
Gelukkig waren er mannen genoeg bereid zich in het zweet te werken voor de dames, waarvan er eentje dermate aantrekkelijk was dat ik met mijn dikke eikel automatisch de auto omhoog wist te krikken.
In Formule 1-tijd was de band dan ook vervangen en waren de dames weer op reis.
Ik kom er nu trouwens achter dat ik een 06-nummer op een papiertje gekrabbeld in mijn kontzak gedrukt heb gekregen.
Sorry Patrick, ik ben niet van die kant...verder heb ik niets tegen andersgeliefden hoor

We mochten niet in het speelhuis...we mochten niet bij de deur staan.
Wa denkde gij dan, jonge?!?! Damme gewoon in de regen goan stoan?! Daggut nie, KUT!
Ik heb een aantal foto's weten te schieten...nu nog even een online account ergens aanmaken en dan zal ik ze uploaden.
Gegroet, Gerben "The Final Countdown" Mast